Hejsan!

Jag glömde skriva på biologin ;( blä..

Men iallafall.. Jag kan skria yp 10minuter här..:P
HUrsomehelst så ska jag berätta att på lördag elr något så ska jag gå på bio och titta på Saw 5. Jag måste ju unna mig något kul i min plugghelg, don't you think?.. Jag hoppas att den är så jävla ball som alla andra.. Då blir jag lycklig =D.

jag kan även ta och berätta att jag är besviken på mig själv ;( Fick inte VG på varken Fysik eller Kemi provet.. BLÄ!. Men förstår dock Kemin eftersom jag inte anstärngde mig så mkt jag kan.. men Fysiken var bara klantigt att jag blandade ihop endel formler. Fandååååååååå. Äsch.. Blir nog bra får jag hoppas..
ag måste plocka undan frukosten nu så måste sluta skriva.. vid 13.00 ska jag vara på mitt företag och sen ska jag vara där tills 21.00 .. USCH!!! men Have fun boys n girls<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

meennee.. kan du inte komma hem till mig ist?(a) ... vi lär ju plugga iaf.. fast ja vet inte om de blir av, iofs. för emma har inte pengar, elena kaaaaaaaaaaanske skulle va me solin och du vill inte... fast iofs ja kan fixa med pengar till emma.. men ändå..:P (:

2008-11-13 @ 05:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0