Åh så jävla typiskt!

NU hr det hänt iiiigeeeen! :(
Jag skev ett inlägg i onsdags men det kom inte meeed- .-

Skrev iaf

Nyduschad och fin =D
Jag skriver en packningslista för jag känner att mitt huvud inte är direkt på plats just nu så enklare om jag skriver ner det.. haha.. Ska iallafall till Tim imorgon =D Bussen går 15.40 woho!


Men hursom helst.. jag åkte osm sagt till Tim i torsdags.. vi var lediga på fredagen.. ungefär.. jag slapp ju coopertestet.. men jaja.. ska berätta om min helg

Torsdags: jag var i skolan som vanligt och det var väl bara bra.. sen åke jag iväg till Tim.. (WOHO! :D) ooch så kom jag dit vid 7 typ.. sen så käkade jag lite och så.. typ.. vet jag inte vad vi gjorde.. hyrde kanske film eller något..

men tänkte inte breätta så detaljerat eftersom det är det vanliga.. typ film, gosa, gosa gosa, laga lite mat, duscha, spela osv osv..
Såå tänkte bara säga att g är världens lyckligaste med Tim <3.. han är verkligen världens bästa pojkvän.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0