Helgen & tack.

Helgen har varit.. underbar <3
Jag har spenderat den i malmö.. & ja, jag skrev väl att Tim skulle komma hit.. Men så blev det inte.. Han hade fel på magen så jag åkte till honom istället men han betalade.. Nu kommer jag inte träffa honom på ca 3 veckor och lite till.. Det är ju.. väldigt tråkgt
Vi har lov om ca 5 dagar.. Jag har inget att göra på lovet, det suger. Sen dessutom så borde jag övningköra men vet inte om pappa har tid.
jag vill ha förslag till 2årsdags present till tim.. har endel ideer men vene..
Jag är väldigt negativ nu för tiden och ni som inte vill läsa eftersom jag kanske bara klagar förstår jag mig på..
Sen tänkte jag också berätta att jag måste u tmed vovarna idag efterosm hsse tog dem åt mig i morse..
I malmö hade jag det jättebra.. Tur att tim gör mig lycklig <3


Och ett stort tack till Ahlen idag.
Även ett stort tack till Boris idag.

Kommentarer:
Merima: *En youtube länk*
Svar: Taaaaaaaaaaack för du skickade, antar du menade låten.. men tyvärr funkade inte youube länken nu hahaha så vene om det var rätt men tack för att du försökte jätte mycket <3

Ahlen:Så rent generellt tvivlar jag på att det handlar om att "knulla runt". Även om killar ofta är sexgalna, så är det nog ändå få som medvetet har sex med en annan person dagen innan man ska gifta sig med sin (förhoppningsvis) stora förälskelse.
Svar: jo.. hopaps det är så iallafall:P annars är det ju något väldigt fel.. :P




Älska mig när jag som mest behöver det.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Awhh... jag MÅSTE prata med dig imorrn.. du ska inte må så. du e värd happiness.



<333

2008-10-19 @ 21:17:49
URL: http://-
Postat av: Merima

hahaha men vad tusan. unforgivable sinner heter den iaf, av lene marlin. DAMNIT.

2008-10-19 @ 22:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0