Seems like an angel . .

Kommentarer first thing.
Ahlen:
Nu har jag aldrig varit på någon, men när pappa var på en av sina barndomsvänners svensexa så tror jag att de åkte till Polen, fråga mig inte vad de gjorde där. Tror det är vanligt med att besöka strippklubbar. Mamma åkte till Tivoli i Köpenhamn med sina kompisar på sin möhippa xD
Svar:
haha xD tänkte väl nästan att det var något sånt..



Anyways.. Igår: pluggade matte hela dagen .
Idag: pluggade fysik halva dagen... Jag har ett totalt ointressant liv ibland ;( Men snart är det loooov WOHO!!!! 10 veckor utan lov FYHELVETE säger jag.

btw ngn som vet den där låten.. "Seems like an angel ...and you know where you are, blabla your trying to easy but blabla you fall. något sånt..? xD säkert heelt fel också (Y)

Kommentarer
Postat av: Merima!

ykc" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=g47HSVtykc

den kanske?!

2008-10-16 @ 15:11:09
Postat av: Ahlen

Så rent generellt tvivlar jag på att det handlar om att "knulla runt". Även om killar ofta är sexgalna, så är det nog ändå få som medvetet har sex med en annan person dagen innan man ska gifta sig med sin (förhoppningsvis) stora förälskelse.

2008-10-16 @ 18:59:11
URL: http://ahlendenriktige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0