Heeey duuudes =D

åååååååå vad jag är glad fast ändå inte..
Iallafall måste bara berätta och rekommendera HEROES SO MFAN =D såg första avsnittet på sesong 3 igår.. omgomgomg<3.. OCH dessutom måste jag bara Hylla min ledighet jättemycket =) Ledig imon^^ .. wohoo! DOCK förstår jagi nte varför idiotskolan lägger studiedagar EFTER alla jävla prov!? jag har ju inget att studera till nu på en studiedag.. -.-

Anyways så är jag orolig över min bögemma för hon svarar inte på sin jävla mobil (SOM DU MÅSTE LÄRA DIG ATT ALLTID GÖRA IGEN FFS!!!!!!!!! :(:( )   ... och hmm

Idag: vaknade 6.30, gick upp och fixade mig sen åkte jag till sjukhuset och simmade som vanligt.. efter det så åkte jag till skolan för en aktivitetsdag som jag egentligen skulle struntat i om det inte vore för Oliwer.. xD.. Jaja.. det sög iallafall men Oliwer var kul=)
Sen kom jag hem och var AAAAAAS trött så jag somnade.. iallafall måste bara berätta att det SUGER med en pojkvän som inte ger en uppmärsamhet.. Så till pojkar som är straight, ett tips är att alltid vara tillgänglig xD..
Detta kom med bara för Tim just nu (och 2dar bakåt) har pratat med mig.. hmm .. ungefär sammanlagt en timme aktivt.. och kanske 3h jävligt lamt typ "hur må du" och 300 min senare "bra" .. -.-'

Ska berätta mina morgondagsplaner & helgplaner :D
Imorgon, Torsdag, är jag ju som sagt ledig (=D=D=D=D=D) och då ska jag duscha och sedan gå till Stadshuset med min broder för att försöka fixa skolbusskort till oss.. Wiie.. Och efter det så ska jag städa klart om jag inte lyckats med det tills dess..
Och så ska jag.. vet jag inte mer.. men iallafall så måste jag skynda för om 10min börjar TVprogram wiie..

På fredag kommer min söta tim.. wiie.. och då efter 1h så ska vi vara hos Farmor på middag.. . MUUMS SOM FAN :D:D:D och sen på lördag är det "fest" hos Emma.. mktmkt trevligt hoppas jag på =).. men nu måste jag tyvärr gå för jag vill vara i tid vid tvn xD hah

Beey !:D

OCH till alla tjejer: Sluta pmsa och var glada :D Choklad funkar ofta..
och i allmänhet: var glad.. det är bättre än sur ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0