OMFG FÖRLÅT!

JAg har inte skrivit på jättelänge! Men jag får faktiskt skylla ifrån mig liiite på att jag har vart sjuk och dessutom haft massa läxor.. Dock anledningen till att jag inte skrev i helgen var för att jag var hos Tim ;D<3

Tänkte skriva om alla dagar..
Den 10e skrev jag men tänker ändå berätta lite mer ingående om Ekobussen ^^.. Vi typ åkte då ut med den stora bussen och så hade vi några från ngn annan klass med oss.. det var lite.. annorlunda :P Iaf.. I början så började Claes (Ekobuss föraren) prata om en svamp som såg ut som en kuk.. haha.. IAllafall den utanför fönstret.. den hade typ muterat så den hade "bollar" där nere vid roten hahaha <3
Men hursomhelst.. vi åkte till första sjön.. Jag, Sandip & Amanda var i team (H) Vi ägde ^^.. Första sjön fick man bara gå typ  20 meter för att komma fram till.. det var skööönt =).. Så iallafall tog vi upp massa små djur i en balja och utforskade dem^^
Under tiden var Elena & Emma ute med en båt i sjön hahaha fyfan vad kul det var att titta på dem..
Vi åkte iallafall vidare till andra sjön och då blev det lunch.. OMG VAD GODA MACKOR JAG GJORDE <3..
Panrisch bröd med sallad, maaaaaassa kyckling och rhode island dressing <3.. MUMS SOM FAAAN :D..
Iaf. .det var dagens bästa sak.. Jag vr deessutom jätte sjuk under tiden vi hade exkursionen. .det sög..
Sjö 2 & 3 var supertråkigt... vill inte skriva om det äns.. Haha.. men min grupp var bra =) och Elena& Emma joinade oss sen efter att de hade vart ute med båten.. Kuul kuul!

Torsdagen den 11 så gick jag inte till skolan förräns på eftermiddagen då vi hade Kemi & Matte.. som jag inte får missa för då hamnar jag ännu mer efter.. ^^
Sen bara.. var jag sjuk ;( .. jag minns knappt vad jag gjorde haha.. JO JUSTE hahah vi hade ju skolfoto förfan! och omg.. Vi i klassen hade bestämt att vi skulle vara VÄRSTA superfint klädda.. och riktigt JING-iga.. (våran linje är snobbish..) så  killarna skulle ha skjorta,kavaj & finbyxor m.m.. & tjejerna skulle ha typ "fin kjol eller helst klänning... men om ni inte har det så får ni väl också ta skjorta typ.." meen SJÄLVKLARt VAR JAG DEN ÄNDA SOM TOG PÅ MIG EN JÄVLA KLÄNNING .. Resten tog skjorta..omfg säger jag bara! Hahahah det var pinsamt trots att det bara var min fuckade klass.. men jag var schnygg som faen <3
Men iallafall.. sen på eftermiddagen så kom amanda. .vi skulle göra mtte det gick för en gång skull dåligt haha men kuul iaf :D <3
Det sista jag gjorde på kvällen var att packa tills helgen & ringa min sötnos<3

I Fredags så gick jag till skolan som vanligt hela dagen och sen slutade vi 15.00(tidigaste dagen wiie ).. och så åkte jag till UM och så.. jag ska nog inte skriva sånt här ändå.. så iaf så sen åkte jag till tågstationen och tog bussen till Tim <3<3<3<3<3
Jag kom fram 19.15 och så typ åt jag sen myste vi massamassa& tittade på southpark.. ochsen så somnade vi ;/

På lördagen fick jag pannkakor till frukost =D Wiie <3.. och så sen tittade vi lite på ROME.. Den serien var inte så bra ;(.. och så pratade jag massa med hans mor och sen typ.. ja.. sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde.. jag tror jag somnade någon gång där med.. På kvällen köpte vi pizza.. yummiie.. =D

Söndagen vaknade vi 8 och så gjorde vi pannkakor igen haha... sen typ spelade vi Heroes 5 =D.. och så skulle jg åka hem vid 2 så jag packade.. sen åkte jag ;( ;( ;( ;( ÅÅÅ BLÄ!
När jag kom hem på kvällen så var Peter,Jenny,Thea,Norah&Jonah här =D wiie.. små söta sysslingar ihih.. jag blev glaaad =D men så åt jag lite sen typ åkte de hem och jag chattade lite tills jag skulle sova..

Juste haha.. på bussen hem så somnade jag och när jag vaknade så hoppade jag till sådär loligt hahaha och jag smällde till snubben bredvid mig.. jag fattade först inte så jag bara stirrade på han och bara.. "var är jag"typ.. sen bara börjar han nästan garva och jag bara känner hur jag rodnar och vänder ansiktet.. hahaha..

Idaag: vaknade 7.. HADE FÖR EN GÅNGS SKULL SOVMORGON =D inställd Design och biologi idag.. så missade 3 lektioner ;D (design 2 ggr på måndagen) och vi hade bara matte & fysik idag.. det var så skööööönt :D Men även fast jag hade sovmorgon så var jag tvungen att gå upp för privata ärenden..

Sen kom jag hem med amanda efter skolan och vi pluggade inte såå effektivt men vi var duktiga =D jag visade henne spore :D och det var kul.. nu har hon åkt hem och jag sitter här och skriver.. ^^


Nu ska jag publisera detta och sen kolla ifall jag glömt något för då skriver jag strax igen xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0