Sjukling . .

Jag börjar SERIÖST fundera på om Karma verkligen verkligen exsisterar... Vaarför skulle jag annars ha sån tur när något dåligt har hänt?
Måste ju finnas en anledning..
Typ när jag tappade busskortet så kom det tillbaka för Viktor insåg att det var mitt och var snäll och gav tillbaka det när han hade sett det ligga på trappan.
Nyss ringde Maggan på skolan ohc sa att hon hade mina nycklar. .  ;D Det var någon idiot som hade lagt dem i någons brevlåda... :S

Jag är förresten sjuk ;( Gick inte till skolan idag..
Nu ska jag plugga -.-' Skriver nog mer sen =D

Kommentarer
Postat av: Amanda

:O KUL med nycklarna! :D . (Y) haha coolt



men du har väl bra karma då antagligen ^^

2008-09-06 @ 23:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0