Söndaaaag..Blä!

fortfarande sjuk.. Mycket mer än igår .. -.-' Jag ska plugga hela dagen till provet som jag har imorgon OCH JAG KOMMER DAMPA OM JAG INTE ÄR FRISKARE DÅ för jag HATAR att plugga/göra läxor/prov när man är sjuk.. JAg hatar det!!!!! ;((

Anyways.. Dt kommer gå över ;D Och för er som inte har testat Bafucin (smaken måste vara Mint!) till när man har ont i halsen, JAG REKOMMENDERAR :D ..

Nu tänkte jag skriva lite om att spore är det sötaste spelet hitills och faktiskt jätte kul :D:D:D .

Igår morgon regnade som en flod.. Jag skojar inte.. JAg var ute md vovarna med paraply men sen ryckte Meg lite och jag hamnade utanför paraplyt i kanske 1 - 2 sek.. Jag blev DYGNBLÖT :|

hur som helst.. jag pluggade mest igår (testade Spore i 1,5h på morgonen också.. och 20 min när jag var klar igår vid 22..) och helt seriöst jag fattar typ ingenting av det.. Jag har liksom läst igenom alla 80 sidor eller vare va och skrivit ner det viktiga men sen sätter det sig inte... -.-..

Nu ska jag och Amanda förhöra varandra via MSN xD ..
Så nu hinner jag äändå inte skriva om bröst och svara på kommentarerna ;( hoppas jag inte gör er allt för besvikna.. men ni kan få en fin bild för att make it up lite iaf ^^




(Lägg märke till det söta "paret" :) & tyvärr syns inte fågeln så bra i himmeln men den är fin iaf.. =))

Kommentarer
Postat av: Nadira

Haha förhöra varandra via msn - de bra ;)

2008-09-08 @ 18:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0