Tooorsdag!

Hejhopp! Jag är ledig idag (som ni kanske redan vet).. & det är sköönt för då känns det som att jag har tid att skriva här.. Oh fyfan vad jag älskar ledighet<3.. Även om jag måste stressa med massa saker idag ;(

1.Borsta tänderna osv.
2.Städa mitt rum (herregud det har inte sett ut såhär hemskt på fleeera år.. :|)
3.Duscha så jag äääntligen slipper känna mig skabbig.. usch..
4.Gå till stadshuset och fixa busskort till mig & min bror.. Tur att jag duschar innan iallafall ^^ Då ser jag lite mer anständig ut...
5.Jag ska även läsa om Darfurkonflikten till Samhällskunskapen ..=)

Den sista punkten är jag inte pepp för.. Men det är ju som sagt STUDIEdag.. & annars sviker jag min grupp jag arbetar med.. Även om de själva inte verkar så intresserade.. Men fyfan vad arg jag blir om ingen gör det ! PÅTAL OM DET så ska jag påminna Linus nu xD .. Såå.. nu var det gjort..

Och så tänkte jag säga att jag förtillfället stör mig på min kära pojkvän ;( han skriver aldrig till mig.. dissat mig nästan totalt i 4 dagar eller mer.. -.-
SÅ därför kommer jag med en brilijant Elena-Plan.. Jag dissar honom tillbaka! (iofs ganska svåt om han kommer imorgon men tills dess iallafall!) jag ska ändast svara om han skriver något.. Sådetså... Han är en dummis ;(



Nu tänkte jag även svara påkommentarer för det var ett tag sen.. Dock har jag inte fått många ;/

Från Lo: Hitta på idag då?
Svar: eftersom det var den 21a när du skrev det så tänker jag säga vad jag gjorde den 21a xD.. Hmm det var då jag pluggade med MC.. Hjälpte henne med matten ;D

Från Mc/Viktoria:
taaaxxi för mattehjälpen sötnos ^^
Svar: Awww =D Jag är glad att jag kunde hjälpa till^^ hihi.. hoppas du fattade något och du får gärna komma tillbaka för eran mattelärare verkar ju lite...ja.. xD <3



And now... jag ska nog gå och göra klart allt på min lista :P


Man är värd så mycket
som man värderar sig till.


(dock menar jag nu inte att ni som har dåligt självförtroende är värt 0.. uan jag menar att ni ska värdera er mera =D)


Kommentarer
Postat av: Amanda

det sista var ASBRA!..

(: .



ps, den dära metoden ´fuunkar inte. eller inte när vi testade iaf.

men gjorde inte du så innan, i ettan?..

funkade det då?:P ahha jag och mitt minne.. (Y)



<3

2008-09-25 @ 22:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0