FRÅGESTUND :D!!!!!!!!!!!!!! FÖR ALLA OCH MIG

Haha nej, ni ska inte fråga något, som alla stora bloggare kan göra så de får in 5000 frågor på en sekund.. Nej nej.. Men självklart får ni gärna fråga något om ni vill, whoever det nu är som läser min blogg, och då kommer jag ju självklart svara..
Min frågestund är lite annorlunda eftersom jag bara har.. Hmm :S Inte kollat hur många läsare jag faktiskt har, haha, men inte många iallafall tror jaginte.. men ja, annorlunda så som i att.. Jag ställer frågor och ni svarar ?:D HAHA NEJ! men så vill jag iofs göra nu :O nu blev jag sugen! Vi gör på båda sätten.. Jag frågar och alla som orkar & vill (Snälla snälla, *puppyeyes*) svarar.. Men sen så får jag självklart svara på samma saker som jag frågar. OCH okej, bara för att NÅGON KANSKE ska svara så är det absolut inga perversa frågor (denna gången mohahahaha!)

Namn?:
Camilla Lövgren (Jag kräver inte mellannamn, för jag hatar mitt eget, fyfan haha:D)

Vad läser du?
(om du är gymnasieelev):
JINGNV3. Om det är någon alls som läser min blogg som inte känner mig så kanske ni vill veta vad det är, då får ni fråga :) Men jag lovar, det är jävligt intressant!

Vad jobbar du med?
(om du är arbetande,och om du är arbetslös så skriv arbetslös):
Inget, jag pluggar

Fritidsintressen:
Nu kan jag ju skriva på två sätt, jag har fritidsintressen som jag verkligen VILL göra men oftast inte har tid att göra; t.ex. åka skateboard, fika med vänner, fotografera.. Men sen har jag ju fritidssysslor så att säga, det är väl mest... plugga.. Jag pluggar ofta tyvärr, men är även med söta vänner, familj och pojkvän <3

Har du pojkvän/flickvän/sambo/partner?
(eller vad ni nu kallar det)
Ja, pojkvän. :) Vill ni veta mer så fråga.

Hur ser du ut?:
Kooooort (149.5cm),
smal förrutom liiiiite på magen (37kg)(och CHILL, få inte hjärtattack, jag väger så lite för jag har hjärtproblem), råttblond (ni vet den där fula färgen som många svenska tjejer har? usch haha, men jag har inte råd med att gå till frisör direkt så det får duga gott och väl :D),
bruna jätte fina ögon, långa ögonfransar trots att jag inte sminkar mig,
hmm... Inga naglar.. HATAR DET ;( hahaha.. men mitt eget fel, jag biter ju!
Sen.. hmm..Brösten är väl det man tänker på som syns på mig.. Lite kort tjej med.. ja, rätt stora tuttar för min längd och vikt helt enkelt.. :( Det är lite lame att vissa associerar (rättstavat?) mig med det...
Sen klädstil? (jag vill btw att ni också skriver in er stil här, elelr varför inte länka ett foto- till er jag inte känner ofc.)hmm.. klädstilen är väl blaaandad kan man säga, jag ärver de flesta kläder från vänner och sånt.. men jag har oftast jääävligt snygga kläder tycker jag själv.. Det går knappt att tycka något är fult på min awesome body ;D HAHA NEJ, förlåt.. ska inte hålla på, men seriöst.. Lite skate-aktigt, jeans älskar jag! Och även jätte mycket flickaktigt.. älskar t.ex. sånna jeansleggins som finns nu, kjoooolar omg <3 så snyggt.. haha.. sen.. ja.. det är som sagt blandat! ^^

Hur är sköter du din ekonomi & vad slösar du dina pengar på?:
Min ekonomi består bara av 1050kr / månad, alltså studiebidraget.. Jag har väldigt perfekt budget för det eftersom ja.. 500kr alltid går till resor till Tim varje månad, alltså en resa tur och retur.. Sen har vi 450 kr till busskort varje månad, jag måste ju ta mig till skolan.. sen har vi alltså 100kr kvar, vad går dem till? Jo- min mobil. Så jag har absolut inga pengar till att unna mig själv något men det gör inget, jag prioriterar att träffa Tim istället för att handla kläder osv.. I vinter får jag förresten gå med gympadojjor typ, haha! .. Men jaja, love is love :D

Vad ligger ditt sälvförtroende från 1->10 där 1 är lägst och 10 är högst?:
Hmm, runt 8a eller vissa dagar 9, men vissa dagar är den ju faktiskt runt 5 också :S.. haha.. men mellantinget blir väl 8, oftast 8 skulle jag tro.. :)
Favorit kaka/fika?:
just nu är det faktiskt morotskaka :D muuumsigt!

Favorit dryck?:
Cocacola, no doubt.

Favorit drink?:
Hmm, haha har bara druckit två drinkar i hela mitt liv, resten är ju typ cider eller alkoläsk osv.. men Pina Colada var den godaste av dem.
Hur ofta dricker du alkohol?:
Inte så hemskt ofta alls, nu det senaste när jag fyllde 18 har det blivit lite oftare, men inte mycket mängd för det.. men runt... hmm ? allra max en gång i månaden men ibland kan det gå flera månader innan någon fest som tilltalar mig är planerad eller ibland kan det bli flera dagar i rad, men det är mer sällan :)
Skulle du kunna tänka dig att bli vegetarian?, varför/varför inte?:
yes, i teorin för jag tycker synd om djurenoch jag såg en jävligt hemsk dokumentär en gång. Men i verkligheten; Nej. Jag är undernärd så det räcker och jag får inte göra så för min dietist, då skulle de väl skicka in mig på tvångsmatning eller något, hahaha ^^

Använder du T9 på mobilen?
(Så man skriver varje bokstav för sig själv):
Ja för helvete! jag hataaar det andra, det blir alltid fel ord och man raderar fel osv. USCHHH hatar! ;( Om jag lnar mobiler utan T9 så får någon annan skriva åt mig haha..
Favoritdjur?, Varför?:
Vet faktiskt inte, favorit husdjur är ju hundar, men jag älskar katter också.. Men hmm Ne, katter vinner nog, man slipper gå ut med dem.. Men sen är det också så att som t.ex. djur som man sköter om som jobb osv, då hade jag nog valt Lejon eller orangutanger ( DUDE vad felstavat. haha rätta mig gärna  )=  )
Vad gör dig riktigt irriterad?:
Den andra saken än T9, haha, nej men seriöst: riktigt irriterad kan jag bli på trångsynta folk, rasism och ibland kan jag bara bli sjukt irriterad på retsamma folk, men det är väl när jag har humörsvängningar haha, för annars är retlighet och dryghet en charmig och positiv sak.. Men ja.. sen finns det andra småsaker som gör mig jätteirriterad men kommer inte på något nu..
Vad gör dig sjukt arg?:
Lögner, otrogna människor, folk som utnyttjar andra, folk som är allmänt elaka och orättvisa helt enkelt. fyfan vad jag blir sur! blir sur bara av att tänka på det.. Fine att man inte kan vara helt rättvis, men det är det som gör mig minst arg av de nämnda sakerna.
Vad gör dig jäkligt glad?:
Min pojkvän! haha, och roooliga folk.. Kirsty gör mig fan aaaalltid jäkligt glad, emma & andra kan få mig at garva röven av mig också.. Sen, ROLIGA KLIPP! Hahaha skicka gärna om ni har något.. Och ja, sen är det skillnad på glad och lycklig, så jag skriver bara om glada saker.. Sen blir jag glad av att se söta djur osv med haha..
Går du på medicin, isåfall vad? (ppiller räknas också! xD):
Jappjapp! Jag går på cerazette (minipiller), Impugan (vätskedrivande- så man kissar extra mycket), ventolin(pulver som rensar luftrören), Seritide (pulver som rensar luftrören fast den är långtidsverkande så den måste man hålla på med några år tills det hjälper)
Har du något handikapp?(Något problem med organ osv räknas också här och även dysleksi osv.)
Hjärtproblem, astma och liiite allergi för hästar(tror det, eller hö eller något som finns i ett stall iallafall)
Gillar du att fotografera?, om JA, är du duktig?:
jag älskar det! Och nej jag är inte duktig.. haha.. men allting är så fint. .Allra helst skulle jag vilja ha en videokamera och filma allting.. för DET är nice. :)
Favorit idrott?:
Ingen aning, tror... Skateboard ?:D och sen gillar jag .. haha, jadu.. jag vet inte.. jag själv gillar mest simmning eller skateboard, är btw livrädd för vatten hahaha.. men sant är det iallafall.. och att titta på är nog favoriten ishockey
Hur ofta tränar/idrottar du?:
Ingen gång. har inte idrott längre i skolan och ännu har jag inte börjat simma hos sjukgymnasten men snaaart så ska jag börja simma igen och då blir det en gång i veckan.
Gillar du att spela datorspel/andra konsoler? Isåfall, vilken konsol är din favorit och varför?:
Jaaa! Jag älskar spel! haha, favoritkonsol är väl Supernintendo får jag väl säga, sen gillar jag iofs Nintendo Wii jättemycket också men Supernintendo är bättre :D Alla gamla asbra supermario och bomberman.. åååh<3
Men spel är verkligen sjukt kul sjukt ofta :D


Berätta gääääärna något mer om er :D
Det blir liksom lite segt att alltid skriva, ibland vill man läsa!
Och som sagt så vill ni veta mer ingående på vissa frågor så FRÅGA :D

Kommentarer
Postat av: Ahlen

Jag tänker inte svara på frågorna av ren lathet, och du vet nog det mesta om mig redan dessutom. Däremot, med tanke på att du lägger så mycket pengar på att resa till Malmö, har du inte funderat på att istället köpa billiga tågavgångar. Med lite tur kan man hitta resor till Malmö för 100-150 kr om man bokar ett tag i förväg. Och angående byten, du är 18 år för det första, och det är busenkelt att klara av det. Det är i princip omöjligt att misslyckas =)



Och du behöver väl inte publicera den här antar jag, svara mig på msn eller något.

2009-08-26 @ 17:46:38
URL: http://ahlendenriktige.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0