guttenmorgen, kanske?

haha, när jag vaknade idag kände jag bara "vaa neeej!!!!!!!!! inte redan!".. men det gick snabbt över :)
Och sen såg jag att Meg inte var inne hos mig, den dummisen!
Får förresten INTE glömma att ta med läxor hem.. Btw så kommer inte Tim hit idag. Jag blir så jäkla sur ibland.. Igår natt kl 2 så snackade han jättemkt med Emmaa & sa att han jättegärna ville hit osv osv, pluus att han jättegärna ville med till liseberg med henne& ta med mig eller ngt..  meeeen, sen?! 7 timmar efter typ så säger han "Kommer nog inte i helgen för jag är sjuk" . WHAT?!. Men skitsamma nu för 1. jag tänker sitta här istälelt, 2. jag tänker plugga, 3. jag är ändå rätt pissed på han (för en sån liten sak? - Ja, tyvärr.) så han kan likaväl stanna hemma.

Haha, verkar det som jag vaknat på fel sida?:P Jag kände det nu att det här var ju inget trevligt morgoninlägg! :o Jag får skärpa mig tills sen ;) FREDAAAAAAAG IDAG :D hur awesome är itne det?
Men jag mste tyvärr lyfta mitt arsel härifrån nu .. Sååå, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0