Hur jag & familjen har det och vad som händer i mitt liv nu för tiden

Japp, precis som rubriken säger ;D Jag tänkte berätta lite om hur jag och min familj har det samt vad alla håller på med i min tillvaro.

Jag: Jaadu, jag pluggar, fortfarande samma linje : JING NV. Specialutformad linje med extra mycket poäng, man går bara 4 dagar i skolan och den femte dagen (varje onsdag) är vi på ett företag som varje elev fått utdelat till sig.
Kärleken går fortfarande som på räls =) Jag & Tim håller ihop som berg&berggrund (hah, dåligt. men låter väl bra xD) och allting blomstrar här ^^ Vi funderar på hur vi ska göra nu nästa sommar när jag går ut och han fortfarande läser (komvux-grej tror jag) men jag tror att jag antingen jobbar ett år eller helt enkelt flyttar till ett studentboende ett år tills vi tillsammans köper en lägenhet :)
Jag vet fortfarande inte vad jag vill bli eller vad jag vill läsa efter gymnasiet.. Det är lite jobbigt faktiskt..
På fritiden (nu har det ju vart soommarlov.. så blir ltie wierd att skriva om det..) brukar jag nu för tiden chilla eller träffa fina vänner, samt att jag antagligen brukar plugga, lika väl att skriva det nu för skolan börjar ju  och då lär det bli en hel del plugg ^^ SPeciellt fysib B, kemiB och matte D & E .. Shiet ;(
Min familj verkar verkligen må bättre nu.. :) känns awsome.

Mamma: Hon jobbar fortfarande på Husqvarna fabriken :) Men hon är befodrad och flyttad och befodrad igen, haha awsooome! ;D eller hon har iaf fått löneökning två gånger och en gång vet jag at hon blivit befodrad. (Nu när jag snackar så mycket befodran blev jag sugen på att spela Sims ^^) hur som helst, det går bra för henne på jobbet och jag är stolt för henne.. Hennes fritid går mest åt att fixa här hemma eller vara på sin lilla kolonilott :) Den är riktigt fin, massor med blommor och fina grejer.. :) 
Kärlek? haha.. hmm ja, hon har ju pappa :D

Pappa: Min pappa är arbetslööös, det är lite..illa, eller ganska mycket ^^ Men vi klarar oss, sålänge vi är glada mot varandra... (Som Kirsty sa "Din familj är som ett mentalt spa" haha så sött ;D MEN ibland kan vi självklart också dampa sönder på varadnra, fast jäävligt sällan, mest jag & hasse faktistk ;D) vi får ju in lite extra pengar på inneboendena vi har här,.. Snart är det föresten bara jag , mamma & pappa kvar :| känns illa utan mina bröder.. usch.. Eller ja, vi har ju hundarna med.. men ändå... Hans fritid går åt att... glo på tv ? HAHA NE nu är jag dum! Han fixar faktistk också mer i hemmet nu efterosm han får bli hemmafrun när han är arbetslös :) .. och annars åker han runt och träffar folk osv... han gör det han vill helt enkelt ;D
Pappas & mammas framtid ser väl ganska ensam ut.. ;( De har ju inga barn hemma snart mer och vad tusan gör man då?! Hur kul kan det vara? Efter att ha bott med barnen i över 18 år.. blörghh.. Men dom börjar väl plocka svamp tillsammans el ngt :D .. De kommer iallafall bo kvar i samma lägenhet & fortsätta hyra ut, så ser väl lite av deras framtid ut^^
Klas: Han läser nu någon ingenjörslinje i Jönköping :) Inspark nu m.m. (han är två år ''efter'', han är alltså 21 i år.) och jag blev så stolt och superglad över att han kom in, han klarade alltså ma C ! :D Han bor ju inte hemma längre utan han bor ju på dalvik, i ett rum, han & 2 vänner delar på en vindsvåning vilket verkar fungera bra, han har ju blivit mer social och utåtriktad :).. Sen vet jag inte mycket mer om honom för han svarar ju aldrig när jag ringer ;( haha.  Framtiden för han ser väl ut att han läser den linjen (tror den är 5år ?) och sen jobbar eller liknande, om han inte skaffar tjej  & familj under tiden också.. ;D
Hasse: Hasse ska flytta till Blekinge för er som missat det.. ^^ Han ska läsa civilingenjör inriktning spelutveckling & programvara eller något sådant.. Låter sjukt intressant.. Han har precis fått tag på en lägenhet i karlskrona vilket är awsome, och billig är den! 3500 ca varje månad för 42kvm :D Sen på hans fritid.. jag vet inte ? han kommer väl flänga runt i Karlskrona och lära känna folk :) Sen sitta lite vid datorn och prata med Leena (hans flickvän, för er som missat det..xD) & ja, då fick ni svar på kärleken : den går bra :)..Hans framtid vet jag inte hur den ser ut, han har inte planerat så mycket.. hans linje är också 5år.. ^^

Ååh blörghh nu bara inser jag hur mycket jag gillar min familj.. <3

Meg:.. HAHA?! Jag skriver väl likaväl om henne också.. Hennes jobb: inget.. Hennes fritid: sova, äta, gosa, busa, sova,sova,sova, och gå ut lite med såklart, så urinera & bajsa går in där med... Hennes framtid: kommer väl bli... ungefär likadant som förr, alltså hennes fritid ;) Hon har ingen liten vovve hon är tänd på, för det får hon ju inte för oss förståss! MEN hon har en ny sak, HON ÄLSKAR MIG :D haha.. Hon sover hos mig nu när hasse flyttar .. det är awsooooome!
Ebba:,.. ja, våran andra hund ^^ Hon har inget jobb, ingen skolan, vanlig hund-fritid FAST hennes framtid kommer se lite annorlunda ut än Megs.. Hon ska få valpar!:D Vi har inte låtit henne pippa med Pepsi än, men det kommer såfort hon får blödningar, ja "mens", och då blir det en söt liten frän jackrussle-hund som heter Pepsi  som jag & pappa redan tittat ut ;)

Tim: tim itm tim! min älskade tim! han har inge jobb, han pluggar ju.. & han läser vanliga gymnasiekurser.. hmm.. fritid? Spelar elelr är med mig xD.. framtid? Mig, mig migmig! och JOBB!!.. sen kärlek för han är väl perfa ;D
Vänner:.. vet inte.. tänker inte skriva ngt om dem eftersom de kanske inte samtycker .. :) Men jag är iaf glad att jag har alla söta vänner, och att ni mår bra.. det är viktigt <3



DUUUDUE Jag verkligen gillar mig själv igen... aff.. Life is awsome<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0