Jo, tidsbrist vare ju.

GAAah ;( Jag koimmer typ inte ha tid att blogga och när jag väl har tid lär jag vara helt slutkörd.
Mitt schema ser ut såhär:

Måndag: start 08.00 . Slut 15.00. SEN .. Jag är hemma ca 15.30 & har hunnit äta, då tänkte jag.. yessss. Men nej, för pappa & jag har bestämt att vi ska övningsköra 3ggr/veckan.. Vilket blir de tidigaste dagarna helst för mig..Och måndag gäller.. Om jag kör ca 1,5timmar.. Kl 15.30 är jag hemma..17.00 är jag klar med körningen.. Seeeen är "dagen" slut..

Tisdag: start 08.00. Slut 17.00. Där kommer jag hem ungefär 17.30 som idag.. Blöörggh. ni ser ju ? Sen kanske jag ska plugga lite också.. och blöblöblöö!

Onsdag: Start 08.00. Slut mellan 15.00 till 17.00.. Beror lite på företaget.. Men nu har vi ju projektarbetet att göra så det lär bli rätt sent, säg runt 16.00 iaf.. Då kommer jag hem 16.30 och sen övningskör jag till 18.00...(N).

Torsdag: Start 08.00. Slut 16.25. Jag är hemma 17.00 ungefär, och bör ju plugga eller så, Tisdagar& torsdagar är väl de dagarna jag lär blogga mest.. och kanske helgerna, beror på om jag är med Tim eller ej.

Fredag: Start 08.00. Slut 14.45.. Hemma runt 15.15 och då övningskör vi runt 15.30.. Klar vid 17.00.. BA NI SER JU BARA?! Sen räkna med lite mer tid på alla övningskörningsdagar... för pappa är ju inte den snabbaste i världen..

Lördag & söndag.. antingen CHILLLLLLLL eller PLUGGGG eller TIM. Kommer ju knappt ha tid! MEN !!!! en asbra sak :D
JAg har min laptop nu igen och då kan jag ju blogga i skolan :D AWeeeesooome

NU måste jag gå och göra lite matte osv.. :) Seee yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0