Mc :D & snart måleri!

Woho! nu har jag väckt pappa, tar väl en halvtimem eller så tills han är pigg nog att måla :) Sen tar det väl till 8a tills vi är klara..Efter det blir det dusch och sen läsa lite svenska bok :)

Satt precis och kollade min facebook, förresten så våldgästade Mc mig nyss! TREVLIGT :D!
Hasse var ute med hundarna (och jäävligt för mycket förlänge för att vara hassexD) och sen när han kom in igen så var MC med :D WIiie!
jag skrev precis klart blogginlägget då och publicerade, sen satte jag mig med MC och snackade om olika saker, mest såhär allmänna saker som skolan idag osv från början men sen började vi prata ekonomi, min gick åt helvete kom vi underfund med haha, hennes går nog iallafall lite bättre :)
Efter det började vi prata om jobb och sånt, bidrag m.m. och då insåg jag att jag ska ta kontakt med kuratorn på skolan imon.. Jag måste kolla om hon kan hjälpa mig att få hjälp att söka jobb som jag klarar av (iochmed hjärtfelet) och sen kanske om jag kan få bidrag till busskortet trots allt tjat i alla jävla år..

Anyway snart ska jag måla och jag sitter fortfarande i mina målarkläder.. haha.. :) Men min toffs är s hiiiimmla fin idag! jag är supersöt trots alla fula kläder jag har idag och trots att jag känner mig ofräsch måste jag säga att jag är fortfarande ganska söt haha.. :)

Jag har saknat MC.. omg.. hon är så.. <3! :) känns skönt att vi kan umgås normalt igen.
Förresten! nu måste jag skriva en lista som jag ska ha med mig till skolan imon ^^ Skriver kaanske sen innan jag hoppar in i duschen ^^


Lily Allen - Fuck you. AWesooome, den är dedikerad till Bush :D haha!


btw ska också börja skriva "dagens ord" eller "dagens citat" eller "dagens händelse" eller "dagens skämt " eller "dagens låt" allra längst ner i bloggen som en liten signatur.

Dagens låt är iallafall Lily Allen - LDN
EELLER tillochmed den där jättegamla jag hörde på radion idag:
It's all bout the money, it's all bout the dumdumdumdidudum, and I don't think it's funny lalala osv.. :P
Eller nej.. LDN är bättre, tror bara jag blev lite förvånad över att jag hörde money låten.
MEN!!!! Veckans bästa är iallafall Natasha Bedingfield - Unwritten!
Jag lyssnar oftast inte på just den här musiken ofta, men nu har jag hört det lite väl ofta denna sista tiden så det är väldigt nice atm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0