OHMYYYYYGOD!

Förhelvete vad längesen jag uppdaterade ;( Skämnms som fan, borde ta bort den bar för jag är så kasssss på att uppdatera.. Tänkte faktiskt innan sommarlovet "WAOW nu ska jag uppdatera 5ggr om dagen och skriva massa och lägge in bilder m.m." men jag glömde!? Mitt minne vet ni. Shit :( OCH dessutom vadihevlete... jag har ju inte ens tänkt på att jag har en blogg..
Jag har hft så jädra mkt tankar i huvudet i sommar.. Förresten har jag en liten förklaring till varför det inte har blivit uppdaterat, min laptop pajade ju. Crap ;(
Sitter just nu på papps "laptop" som väger säkert 5kg+ och är fett otymplig.
Jag tar fna studenten snart. Började skolan idag, trean.. 280 dagar till studenten. Slippa skiten och leva mitt liv. AWSOOOOME ELELR VADF?! :D Fast vet fortf inte vad jg vill bli. Men det finner man nog. Borde prata med Pez om hur fan han klarade sig. . Jag vill också till Australien.. Och jag vill iofs plugga. JUst nu lutar det åt Lund, som alltid förr men jag inte vill dit ändå, verkar så litet och rycktet sprids fort osv.. sen verkar det så.. studentigt, jag kommer bli alkoholist om jag flyttar dit ;( ha

Förresten vadfan hände med folk som ksulle vara nykterister? Där inkluderar jag mig också. . :S Jag.. USCH JAG VIll bara ha pengar! Jag hade levt awsome då,

OOOOOH! Föresten förresten förresten :D:D:D! jag har en HELT NY sak att säga som knappt ngn vet, (halva vet ni, att vi har dåligt med pengar i min familj) MEN vi har en KUL grej pågång, ett projekt kan man säga, som vi tillochmed får pengar på trots det är kul... ;D vi ska ha studenter inneboende hos oss, 3st faktikst ;D nu bor det 2 st här men en till kommer imorgon ;D

oooh! Jag är glad över livet, sjukt sur över schemat.. Men ett år. Jag klarar det .!

Kommentarer
Postat av: Ahlen

I Lunds tätort bor det 8000 färre än i Jönköping, något man kan tänka på innan man klagar på storleken. Dessutom lär det vara betydligt färre i ens egen ålder i Jönköping, alltså bör rykten spridas snabbare här om man nu är orolig för det.

2009-08-22 @ 00:19:46
URL: http://ahlendenriktige.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0