Precis kommit hem och slääängt i mig mat!

Baah! Vi slutade 17.00 idag, och ja, vi började 08.00.. Anyway, våran sista timme började kl 14.00 och slutade 17.00.. Sjukt jobbigt. Men vi fick 2 små raster iaf, snällt^^
IDag var det fösta svenska B lektionen denna terminen (hade det i våras) och det var helt ok och nice.. vi har bildat en grupp i klassen som ska redovisa .. filmkunskap... minns inte vad det hette ;(..
Men iaf filmkunskapsredovisningen är om någon vecka ( vi började idag xD) och jag, amanda, madde & sandip är tillsammans, vi ska redovisa för filmen Titanic och den ska vi se tillsammans på lördag eller ngt, surt för min pojke som kommer då haha, han hatar drama osv ;(
sen var det biologi b! Första gången någonsin och den lektionen höll på i 2timmar och 50 minuter.. PUUH! men vi ska börja 14.25 istället för 14.00..och det var faktiskt sjukt nice, det var intressant men jäkligt segt såklart..
Tror det blir roligare nästa vecka då vi ska labba..
Anyway.. jag har maaassa att göra idag! Jag ska maila runt till folk och så ska jag göra lite matte och sen får jag inte glömma att kolla lite på nätet om titanic finns på bluray ^^
Kommer säkert skriva senare ikväll.. OCH Förresten det ska jag! för jag ska berätta för er om min tidsbrist, så det kanske inte blir att blogga så mycket trots allt.. :'( Jävligt surt.. Men jag menar, vad är det för mening när man slutar kvart i fem till fem 3 dar i veckan? xD
jaja, jag ska förklara sen :) för det är ju inte SÅ hemskt att blogga på kvällar liksom, men det är lite andra problem under dagen och inte bara skolan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0