Säger det ena och gör det andra

Ja.



Dubbelmoral, eller nej.. för någonmoral handlar det inte om.. handlar bara om att han säger den ena saken och gör den andra. Han sa sååååå jävla rakt ut igr att han inte tänker prioritera att slänga 2000 kr i månaden på bussresor för att träffa mig utan han ville resa och spara dom till resor med hans vänner. Det tyckte jag iofs var ganska okej. Även om jag ALDRIG hade gjort så så är det bra att han prioriterar vänner framför flickvän, synd att jag inte fick det i mig också. Men hursomhelst.. Han sa ju då igår att nej jag ska spara pengar osv osvosv. meen det första han säger idag var något om att han skulle köpa något (det var något litet, minns inte vad..) och seeen iaf skulle han köpa kabeltv idag(IOFS vet jag att han skulle haft det oavsett, han har sagt det i någon m¨ånad nu.. men ändå . ska man spara så ska ma nfan spara!) och EFTER DET så säger han att han ska köpa ett jävla spel för 38,99 euro.. Och inte nog med det, jag frågade han om han kommer åka tåg till mig (det är lite dyrare men går fortare) eller om han ska åka buss.. Så sa han att om det finns direkttåg så tänker han självklart ta det.
Han vill fan inte spara pengar! För vill man spara pengar så lever man SNÅLT som JAG. Men NEJ. Han vill abra inte åka buss, det är fan det det handlar om. Jävla rövsmör.


ursäkta min egen hjärnas disskusion här.. men ja.. Anyway testade min laptop nyss, sjääälvklart kunde inte internet fungera,, ska fixa det senare.. Så det innebär attjag inte kommer ladda upp bilder idag heller. Kanske om jag fixar den idag men jag har ingen lust med det faktiskt..

Btw så stör jag mig så jävla mycket på folk som säger att de inte har pengar när de har det. De "lever snålt" osv när de inte gör så egentligen. Fuck det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0