Sämst kväll.

Seriöst. Igår? Vad i helvete?
Jag kan ju säga at Bongo sög balle eftersom jag Först och främst SLÖSADE pengar.hatar att slösa pengar. SPECIELLT när jag inte ens drack upp det jag köpte eftersom det var så jäla tråkigt så jag bara ivlle gå.
Sen ringde jag Tim när jag var påväg hem ,kl 21.30. Sa att "jag kommer hem ist orkar inte vara här " typ.. Såå vaaad händer 21.35? Erik kommer efter en timme. Hahaha.. Men det var redan sent eftersom jag hade gått ut och om jag går tillbaka in så kostar det 150 kr. Ej värt. Absolut inte.
Och jag åkte hem.
Iaf. Nääär jag kom hem (mest för jag hade sagt till tim) så ringde jag och allting blev bara fel. Jävla kukfitta. Ursäkta. men seriöööööööööööst
och sen vid 12 kom hemma mitt i natten till mig för Tim hade skickat henne elr ngt.. och sen.. vid tioöverett så började jag bli trött och jag ville dessutom att emma skulle orka gå upp idag ( hon skulle upp 6.20 och åka till lsieberg) så då fick hon gå hem och jag la mig och sov, efter sisådär ytterligare en timme av panik osv.

Hur somhelst så sööög det igår. Och idag ska jag alltså då orka göra massa läxor?! Daaaamn . Sen ska tim iofs iväg så skönt det slipper jag tänka på att han ens tänker på mig. Störande. Jag vill bara.. GAH!

Anywayyy förhoppningsvis blir det lite glada nyheter osv här senare. Men jag ska iaf plugga idag..  och ja, vi hörs

Eller nej förresten, ni får en glad nyhet nu redan . Titta & skratta.
http://www.youtube.com/watch?v=AMAGS4_7huQ



HATAR ATT SLÖSA PENGAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0