Varför min blogg kanske blir awsome ;D

Jag tänkte skriva lite här om varför min blogg skulle vara intressant, jag har flera synpunkter på det, har ni mer tips så kommentera ;D

1. Jag funderar på att skriva små, korta, men väldigt intressanta inlägg ( okej, min vardag kanske inte är så intressant, men ska försöka skriva om alla de kul, fascinerande saker som händer en vanlig vardag för mig, eller om något väldigt intressant faktiskt HAR hänt ;D)

2. Jag är ärlig! Allting jag skriver kommer vara pure truth och alla kommentarer och frågor som skrivs kommer svaras alldeles ärligt, dock finns det VISSA saker som jag helt ärligt kommer säga att "det vill jag inte dela med mig av", t.ex. vissa delar av sexlivet och sånt.. Men oftast svarar jag nog absolut :)

3. Ibland blir det lite omväxling! Omväxling förnyar ;D Jag kanske skriver vissa superintressanta, långa, inlägg någon gång då och då, som intresserar mig, som man kan skriva själv vad man tycker om osv.osv.. Det är sjukt nice, tycker jag själv :D

4. Jag svarar på kommentarerna folk skriver. Vissa undantag finns ju, om några frågor känns onödiga (som frågats 1000 gånger innan t.ex.) så kanske jag inte svarar på just den. Samt att om flera frågar samma sak så svarar jag ju bara en gång^^ oooch ifall denna bloggen (helt otroligt dock) skulle bli stor och jag får 200kommentarer om dagen, så självklart svarar jag nog inte på alla. Beror på hur mycket fritid jag har ;) Men som sagt, så ofta jag kan :D

Hur tycker ni man gör intressanta inlägg ? Skriv!

Men detta är ju bara speckulationer, jag kanske inte alls ens har tid med bloggen, som förra året, då jag pluggade HELA tiden.. JAg får se hur tredje året blir.. :)
Dock ska jag försöka så gott jag kan ^^
 


OM jag nu verkligen ska börja blogga for real så krävs endel ändringar:


1.
Mer uppdateringar, jag måste uppdatera oftare!
2. När jag uppdaterar så måste jag ju självklart ladda in bilder!
Även om jag kanske uppdaterar ofta nu dessa två veckor framöver så kanske det tar ca 2->3 veckor innan bilderna också kommer, eftersom min dator är urkopplad samt nerpackad och jag får inte installera kameraprogrammet på min fars laptop där jag sitter nu :) Men (!) sen är det ju en BLOGG, man ska ju LÄSA :) inte kolla bilder ;) men jag själv är ett fan av bilder på andras vardag så jag ska självklart dela med mig av det såfort jag kan
3. Ny design på sidan! Jag vet fortfarande inte hur man gör men jag ska fixa till det, vill inte ha för orginellt, jag gillar svart men jag vill inte ha det för det har alla, jag är inte fan av rosa så hemskt mycket men det verkar alla bloggläsare vara, fast jag tänker ju inte ta det för er skull, haha.. tänker mig typ silver? Det är ju annorlunda & snyggt. Man kan ju ha silvrig sida och rosa i, det är jäkla snyggt! Eller så något rött.. Jag vet inte ännu ;/ Men boarden är viktigast och den ska vara supersnygg!


Oh! Jag & mamma skruvade precis ihop min garderob, nu ser mitt Sovrum komplett ut iaf :) Nu är det bara dator/studie/chill-rummet kvar att fixa :) Vilket lär ta några veckor, iallafall tills Hasse har flyttat till blekinge.








Innan middagen: ringa lotta, maila mentro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0