Kirsty, Wall-e m.m.


Wall-e är fan den bästa filmen jag sett på länge ;D Jag älskar den!
Om ni inte sett den än så är det dags att ni gör det =D




Kirsty..
Jag skulle berätta om henne för några dagar sedan.. Så nu tänker jag göra det ;D
"Kirsty, för er som inte vet, är min "skånetös"..
Hon och jag klickade diiirekt.. Som vänner ofc.. haha..
Jag flyttade till övre Öxnehaga (2a gången jag bodde på öxnehaga) när jag var ca 11 år ( vi skulle precis börja femman)
och då hamnade jag & Kirsty i samma klass.." (detta hann jag skriva förra gången..)
Och hursomhelst.. Vi umicks mycket då och tillsmmans med en som heter Josefine (eller hur fan man nu stavar hennes namn..).. Josefin & Kirsty hde vart bästa vänner förr men det liksom.. fuckade sig.. & sen så skulle Kirsty flytta efter bara några månader som jag träffade henne.. Det var hemskt. vi var liksom småååå och ändå höll vi kontakten..
Hon flyttade till Skånes fagerhult och jag åkte dit några gånger.. Sen har vi inte träffats så mycket för allt är stressigt osv.. Det suger. .Men hennes pappa bodde här i Jönköping så hon var uppe endel gånger =D..
Hon är iallafall the world's greatest human<3
HOn är dryg och snäll och söt och brabrabra! Hon förstår sig på mig och allt.. haha <3 Ja.. det var Kirsty det..


Idag så ska jag göra Kemi hela dagen. bläh! Därför kan jag inte skriva mer idag..



Im feelin'  yummie head to toe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0