14 mars 09 - "Jag vill" lista

Hippeti hoppeti skutteti !;D
Jag ligger i min säng och chillaaaar
Tim är här i helgen men han är inte vid mig atm.. JUuuuuuuste jag har ju inte ätit fruuulle!
Men jag tar mig tid till det sen ^^
aff perfekt morgon tbh :D 
Igår släppte Thåström sitt album wohooo:D alltså lite lol.. sitter bara och skirver massa för att skriva.. känns meningslöst ;P borde skriva om något ämne som ajg skrivit ner på mobilen men det är den förra mobilen som fuckar sig så kommer inte in på den ritkigt.. aff ;(

Jag önskar det kunde bli vår! ;/
JAG KOM PÅ vad jag ska göra ! ska skriva en lista med saker jag vill_ göra i mitt liv

Jag vill:
1. Åka och fotografera massa djur i t.ex. afrika.
2. Dyka(om jag nu vågar & får pga hjärtat..) under vattnet vid barriärreven t.ex. och ha undervattenskamera med mig
3. Skaffa familj
4. vara lycklig
5. åka tillGrekland och bara ha kul med t.ex. Jossan eller Kirsty ;D
6. visa världen vad jag kan
7. umgås mer med Samone
8. skaffa en lägenhet (med tim)
9. åka mer skateboard än vad jag har tid med
10. ha ett jobb som jag trivs med
11. åka utomlands med Tim
12. skaffa ett husdjur
13. Visa folk hur mycket jag uppskattar dom (om jag nu uppskattar dom ofc hah)
14. ha det ekonomsikt bra
15. vara vid bra hälsa
16. (detta vill ajg kanske inte 100% men iaf lite...) fortsätta simma efter sjukgymnastiken är slut
17. fixa allting åt min pappa, och om inte det går iallafall ge han cashstöd elr ngt
18. sluta gråta så lätt
19. åka till australien
20. ha ett badkar
21. ha ärliga folk runt mig
22.

oj nu kom tim igen :D ska äta frukost<3 ehdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0