<3 :')

Igår låg jag & snacka med Tim i telefon till typ 02.00.. så är lite sömnig.. men ohmy vad mysigt det var ;( Jag började tänka på massa gamla minnen hahahah typ som hur vi träffades, hur vi betedde oss, första gången vi skulle ha sex och massa sånna jätte speciella tankar. Alltså.. Waow.. o.0

Sen är jag lite... förvånad och chockad för en gamal vän skrev till mig igår.. Han från Lund som jag säkert berättat om för de flesta. & Ännu mer "wtf" jag tror han läser min blogg ? Do you ?
Jag fick iaf den kopplingen när jag såg att "Ulf Lundell" hade kommenterat.
& En sak till som är wtf, nostalgi osv..

Jesper Losdal o.0
Han & jag chatta cp mycket för några dar sen.. herregud xD

JAg längtar till thåström ><

NU ska jag läsa Elenas blogggg ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0