Bröööl!

Sitter på Engelskan & gör absolut ingenting. Läraren är inte ens här.

Tänkte berätta lite vad som händer i helgen..
1. Jag får ju helg.. kl 15.. då ska jag & min äldsta bror klas till A6.. Sen
2. Tim kommer om 4timmar WOHOOO och
3. då får jag mysa osv sen blire väl film och chill och kanske wii spelande hoppas jag =)
4. Löördag börjar väl med mysig frukost med tim osv sen ladda inför kvällen.
5. Emmaas fest ;D Woho!!
6. Somna halvpilo (så skönt omg xD) och sen vakna och vara ledsen för tim åker hem
7. Plugga Kemi & back to fuckin normal .. -.-
Måndagen komme och jag kommer inte kunan skriva så mkt då.. Jag ska plugga Kemi hela måndagen & tisdagen
Btw så kommer jag förhoppningvis ladda up pbilder & skriva om festen later . ;D

Jaag vill inte vara i skolan ;( MEN Bra sak:god mat i skolan idag. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0