Inlägg till mig själv. Ni bör inte läsa.

Läs inte.





















Var god, läs inte.











Om ni ändå gått såhär jävla långt så läs då men kommentera fan inte. gör mig bara ledsen.























Jag vill att kirsty ska vara här och trösta mig
Jag vill att folk ska förstå hur pissig min klass är utan att dom sjävla verkar fatta det . Menar nu ine mot MIG dom är pissiga (iaf inte alltid) men mot t.ex. jocke herregud det är INTE ok
Sen vill jag att folk ska vara mina vänner på riktigt
jag vil latt folk ska bry sig om mig men ändå inte.. vet inte äns om jg vill emma ska bry sig längre och det gör mig så ledsen så jag vill gå under jorden. Jag vill ha vänner som förr, jag vill ha kul.
Jag vill må bra
och känna mgi snygg :S Jag hatar mig sjävl jag fattar inte hur jag fallit så jävla långt ner.. fitthåla IWJEG!!!!!!!!!!!!!!!!
sen vill jag inte vara ensam.. jag känner mig så ensam
jag vill att tim ska förstå men ändå inte.. för då skulle han bli orolig osv
Jag vill att folk ska ÄRLIGT bry sig om mig och inte bara snacka bullshit om att dom bryr sig.. jag vill ha mer tim och kirsty nära mig :S Och boris .. men ha nfår jag ju inte umgså med..
Jag önskar jag kände Elena mer för hon verkar som en som verkligen skulle bry sig på riktigt.. men ajg vågar inte äns snacka med sånt om henne :S Och speciellt inte när hennes pojkvän beter sig så jävla rövigt i skolan..
jag önkar jag kunde skita i allt sånt här och vara glad för jag har ett liv ffs....><





JAG ÖNSKAR JAG KUNDE HA KUL OCH MÅDDE BRA IGEN FFS_.- FIjtiea!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0