Woho! :D

Jag gillar när folk kommenterar =)

 & natacha~~, haha jo så är det, teknologi är opålitligt ;P

men iaf, tänkte berätta att jag är glaaaad att jag har min mobil, men främst nu för min kamera är borta men om jag tar massa foton på mig sjävl så känner jag mig snyggare och min mobil har hjälpt mig massa med det nu när ajg ine haft ngt att göra ahah

& så tänkte jag berätta för er att idag är det VÅFFELDAGEN :D
Jag sk dock iväg till bibblan och plugga vid typ halv 3 (med elena och johnny<3) men sen när jag kommer hem ska mamma & jag fixa våfflor .. Namnam! :D


aff jag försov mig btw idag.. fast till simningen ;/ men iaf.. nu småte jag gå och fixa lite det sista innan bussen går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0