Om min blogg.

Det är såhär.
1. Jag ska inte heta "den smarta bloggen mer" för är helt enkelt inte den smaretaste blogen i bloggvärlden ;) Däremot borde jag kanske döpa den till "Camilla Lövgren- Den ärliga bloggen" för jag kan slå vad, nästan satsa allt jag har på att jag är den ärligaste många av alla i sverige någonsin träffat.

Och 2. Jag har inte bloggat på HUR LÄNGE som helst. Jag har inte tid. Skolan tar aaall min tid..

sen 3. Jag har fått reda på att jag ska genomgå en hjärtoperation i höst. Detta suger, då jag inte kan söka till högskolan längre. Dock ska jag göra ett test under mitt sabbatsh år.. Ska försöka få denna blogg att bli lite större under en månad iaf ska jag försöka, se vad som händer.. :)

Och så ska jag läsa mer till högskoleprovet det året, förhoppningsvis ta körkort(om vi har råd....) ochflytta till Tim förhoppningsiv... men allt detta sker ju såklart efter de tre månaderna smo det tar att läka från operationen...



Min vardag..<3 Även om jag inte har råd med stuffs, inte ens en fika, även om jag får svåra besked som hjärtoperationer och äääven om jag bara pluggar på dagarna (nästan .. pratar med tim osv med..) så är jag LYCKLIG.

Min familj, mina få vänner och min underbara pojkvän.. Ja usch fyfan vad bra ni är!

Kommentarer
Postat av: Samooone

Hihihi jag gillar utseendet på din blogg ;)

2010-05-20 @ 21:50:40
URL: http://samone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0