4/8 2010 - 9e dagen i New York! (del 2)

Har precis smällt i mig två korvar med bröd så nu är jag mätt! Klockan är tio i åtta på kvällen här och tio i två på natten i Sverige..
Nu har kameran 2 av 4 batteri pluttar så hoppas den håller igång :)

Idag så åkte vi tunnelbanan in till Empire State Building (ESB).
Vi hade egentligen bestämt att vi inte skulle gå upp p.g.a. de enorma köerna men det slutade med att vi åkte upp. Det var sjukt nice! Och tog inte ALLS så lång tid som jag trodde det skulle göra.. Dessutom var det olika "stationer" (säkerhetsgrejer + hissåkande) hela tiden så det hände nästan alltid något liksom.. jaja.. här kommer massa stadsbilder + bilderna från uppe på ESB!
ENJOY!


Mellan byggnaden gickdet broar typ.. wtf!:O Bakom den gråa byggnaden ser man ESB


Toppen på ESB





En byggnade hade guldigt tak så det fotade jag ;D


ESB


En fin "tavla" som man möttes av när man kom in i byggnaden.
Btw.. har typ 95 bilder kvar att visa er så inte säker på att kameran håller haha! Ska försöka skriva så lite som möjligt. Så, here we go BILDSPEL!


Golvet! Assnyggt !:D










Här kommer bildspel på bilder från när vi stod på ESB :)
Svinballt! btw det sjuka var att när vi var på marken så var det SÅ JÄVLA molnfritt! Sen när vi kom upp så långt så var det typ dimmigt haha insane!







































<3






Toppen på en annan känd byggnad






















Detta fotot tog jag för att precis där nere satt vi när det började plinga så läskigt med statyerna haha :)



























Zoomade in så bilarna och människorna som såg så små ut !



Där var vi när statyn började plinga =)













FlatIronBuilding






Guldtaket igen












Statue of liberty där någonstans i dimman ;)) haha













Sen gick vi ner från den enorma byggnaden och käkade brunch på Wendys! :)



Här följer mer stadsbilder och bilder på söta saker jag hittade idag ;)



Fin ingång




En fin klocka som man dessutom....



kunde stänga! :D



Jag var glaad ;D



Tim fotade ;D



Ett stort stenlejon med en fågel på huvudet :)






Sen gick vi in på HM och handlade :) Svinbilliiiiigt!



Och jag såg ännu en fin ingång :) !



Man kunde köpa alla powerpuffpinglorna avsnitten! hiihih!:D Detta var i en bokaffär



Vi gick förbi Build A Bear workshopen :)



Fin byggnad + text på en annan byggnad ;D



Skyscraper



Sen gick vi förbi en till fin öppning som såg ut såhär framifrån:



NAKET ;D



Sen gick vi förbi en katedral så då fotade jag massa mer.. :)




















Sen såg vi en asball atlasstaty!!! ;D (han heter väl så han som håller jorden?:S)









Sen gick vi in på Juicy Couture. FYFAN Vad nice affär men svindyrt. Tittade iofs bara på smyckena.. letade efter ett speciellt..jaja.. tyvärr så fanns det inte men affären var GRYM!!!!!!!!!!



Vi gick förbi en cool NBA STORE men gick inte in, ingen var sugen.. men den var ball utanpå ;D



Sen svängde vi av precis vid en till kyrka/katedral.. o.0 nice







Var svintörstig och mer eller mindre halsade en Snappel kiwi/jordgubb, samtidigt som jag såg söt ut! hihi. Tim fotade!




När vi kom hem fotade jag sååklaaaart allting jag handlade idag :)

*


En svart partyklänning från HM med lång dragkedja där bak. SATT SOM SMECK! Har ingen BH ens ohmy vad bäst den var! Dock dyr. Men tim betalade mer än halva.. den kostade 35 $ vilket är typ 260 kronor.. Men jag betalade bara 15$ vilket är 113 kronor.


 Var tvungen att testa den eftersom jag inte testade den innan jag köpte den. Var så toanödig.. hehe..

såhär ser den iaf ut utan att vara på kroppen:





Sen köpte jag en till klänning som jag var LITE tveksam till först, men köpte den för den var så billig!
När jag fick den på kroppen så kändes det bara så jääävla rätt! Fattar inte att den var så billig..



5$ - 37,5kronor kostade denna! På dessa bilder har jag inte BH men tänk med Free bra i denna herrejävlar vad snyggt! kanske till ett par boots? jaja vi får se! Asball iallafall ! I LIKE (speciellt ännu mer like när den var så billig)


SE!!! Ohmy! Den förra bilden var inte direkt superbra. Denna bilden är superbra! tänk med liiite mer bröst. Nice :)

Såhär ser den ut när den inte är på kroppen:




Ytterligare så köpte jag det här:




mjukismilitärshorts (8$ - 60kronor) och bikiniöverdel (6$ - 45kronor)!
Dock en dum sak är att bikinin kanske blir genomskinlig??



HAHAHA! fitta. Kameran dog och jag hade 3 bilder kvar. jaja.............. ni får se shortsen och bikiniöverdelen imorgon..samt skosula + berlocker..



Har pratat med MC & Jossan idag. blö jag saknar dom!
Jaja.. nu ska jag gå och mysa med tim :) Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0