5/8 2010 - 10e dagen i New York! (del 2)

Tjuhu! Klockan är 23.06 och jag ska sova om typ en timme men tänkte visa er lite mer från dagen :) Kameran har laddat till två pluppar nu.. hihi!



Oliwer
om Som plåster på såren:
You're on a boat! :) ni verkar ha det helt awesome, wish I could be there! :D

Åååååh OLIWER! :D Det önskar jag med !




jaja :D Här kommer alla underbara badbilder Tim tog på mig idag!


Först hoppade jag i med tröjan för trodde inte jag skulle bada .. men det skulle jag verkligen! GUUUD VAD SKÖNT VATTNET VAR! :D

Slutade iallafall med att jag tog av tröjan och hoppade i! :D




JUST DET! Ser ni hur fint trosorna satt eller?! :D awesome! Så var dom så billiga med, och snyggare än dom jag hade hemma omg. haha











Sen gick jag upp efter ett mysigt dopp i det salta havet..smakade salt runt hela läpparna sen hahah


Där sitter de allihopa och chillar!







Efter doppet så gick vi till en av alla "smoothie/Juice/milkshake - barer"





& där köpte jag den här:



En bananmilkshake!! SVINGOD :D

Sen fortsatte vi gå mot tunnelbanan och stannade på en souvernirshop där jag hittade en asball tröja till Tim.. Men han ville tyvärr inte ha den ;)



Jag köpte även en fin klubba! :D Smakade BARA socker hahah! :D
Men 1 dollar så vafan ;)






YEYE! ;D När vi åkte hem så hände det här! :O hahaha helt chockad blev jag.









Sen får ni en funny bild på mig ;D såhär såg jag ut för någon timme sen




Kommentarer
Postat av: mum

Ni hade visst en hel skön dag på stranden,men vilka krukor va det bara du som badade?

Vad förvånad jag blir ville Tim verkligen inte ha den kola tröjan?hihi

Nissen på tåget hade gjort det där för eller va tror du?

2010-08-06 @ 19:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0