Återlämnat hunden + dagens sysslor

Nu har vi återlämnat den söta underbara hunden! Tyvärr. Men det kändes ändå svinbra.. Hunden blev jätteglad och ägaren var nästan tårögd och tackade flera gånger om. Det märktes att Zeba (hunden! ;D) var hans ögonsten!
Pappa kände snubben från när pappa bodde på öxnehaga så det var lite ballt haha..

Anyway.. idag ska jag städa SÖNDER. inte bara mina två rum utan hela "källaren" (nedervåning som är i källarhöjd xD) måste rensas ur eftersom dom ska börja arbeta där nere om någon månad.. Dom ska bila upp hela golvet för att lägga nya rör. herregud. Mitt i allt så är jag nyopererad också.. (Y).....

Men ja! eftersom det är SVINMYCKET att göra så måste jag gå nu!
IMon blir det bio med sandip NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0