Bokus!

Wiie! Nu är jag hemma igen! Visar inte bilder från dagen nu eftersom jag vill spara kamerabatteriet tills ikväll då vi ska till bongo...

Tänkte iaf berätta lite om mc, kläder, tandläkaren och bokus! :)

Jag drog iväg till MC efter att jag tröttnat på att jossan inte svarade (förresten har hon inte ens ringt upp.. det är lite lame) och när jag kom fram så pratade vi mest plus att jag testade massa BHar från Elin M, TACK! Alla passade förrutom två ;D haha toppen!

Så idag ärvde jag ännu mer kläder, kul kul! Jag & Mc skulle iaf iväg till A6 och handla choklad till en flicka hon skulle gratulera idag.. Vi började med att käka på Mac Donalds och sen drog vi vidare igenom några få affärer.. Slutade med att MC köpte ett fint linne till mig med inbyggd BH (hon tänkte på att jag inte kommer kunna ha bh efter operationen) och det var så himmla snällt och att hon handlade choklad till tjejen!

Efter A6 drog jag iväg till tandläkaren och dom skällde lite på mig....... ;(
Jag har slarvat med baktänderna sist jag var där men nu hade jag fokuserat mig så mycket på det att jag glömde framtänderna.. haha vafan?!..störande. Så jag fick en ny tid imon eftersom dom måste göra rent superduperordentligt inför operationen...Så imon blir det dietsiten på morgonen och hygienisten (tandhygienist) på förmiddagen..

Har precis beställt en bok från Bokus! Svinbilligt bara 187 kronor! :) Det är en bok som jag ska ha till min engelska kurs.. aaah iallafall.. boken kommer levereras till en kiosk här, den andra september.. HAHA!!!! IRONISKT ELLER VAD?! så skickade iväg ett mail till kundtjänst nyss och hoppas dom kan hjälpa mig att låta paketet ligga kvar en stund hos kiosken..


Ska nu kolla buss och sen göra mig lite mer iordning inför ikväll :) Ska iväg till Bongo med Tim, Hasse, Emma, boris, sabina, ting, ebba och takki.. Iallafall vad jag vet änsålänge ..



det var verkligen underbart att träffa MC! :) Så jävla.. Superskönt och kul! underbara fina människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0