Flygresan hem + lite annat

Oh. NU tror jag att jag har fattat LITE hur nära operationen är.. ville väl inte sätta sig förrens nu kanske.. jag vet inte.. men just nu känner jag mig lite pressad av det..

Tänker iallafall berätta lite om hemresan från USA som blev fyra timmar sen.. hehe..SÅKLARt har jag tappat bort mitt block där jag skrev lite om vad som hände på dagen så jag inte skulle glömma .. :P Men börjar med att ladda upp bilderna istället då..




Första dagen på resan som det var gråa moln, var den dagen vi åkte hem ;) Haha!



Käkade de ultramumsiga bagelsarna till frukost!



Och jag såg även väldigt miffo ut......




Packningen stod i hallen och väntade! Fyhelvete vad mycket det var....


jag var snygg och redo för resa!!


packningen igen XD



Tim var ascute haha! Nu hade vi kommit fram till flygplatsen. det var EFTER en bilresa på 45minuter, där jag fick sitta i tims knä (OCH SLå i taket hela jävla tiden) för dom inte hade en större taxi. vadihelvete liksom?.. sen var fönstrena öppna så det blåste heeeeeeeeela tiden så mitt hår flög som fan...





Vi åkte från JFK flygplats som var fawking enorm... No kidding at all:P Jag tappade bort mig flera gånger





Det var rulltrappa i marken haha aldrig sett innan, asskönt att gå på ;D



Vi käkade på BK innan planet skulle gå. Det skulle lyfta 19.00 (01.00 svensk tid)






Jag busade haha!



Sen satt vi och väntade...

När det var 20 minuter till avgång så märkte vi att den flyttat från gate 21 till gate 6..







Just det ja.. haha. jag klarar fan allt.. Under säkerhetskontrollen då man la upp väskorna på bandet och gick igenom en sån där beep-grej.. då tappade jag först bort min biljett på den lilla stunden, hade tappet den och den hade åkt in under bandet så man inte såg den... sen inte nog med det så lyckas jag paja mitt fina underbara halsband jag fick av tim när jag fyllde 17..


iiiiallafall.. efter att vi kommit till gate 6 så fick vi reda på att planet var försenat 2.5 timmar. KUL.
Då handlade jag lite saker, bl.a. två pennor och godis till Klas :)



Jag lånade tims hörlurar och var söt ;D haha!


Jag & tim delade på en dunkin donuts coolatte som smakade vattenmelon! Yummie


Söta familjen Kammer/Karlsson!


Vi flög på natten.. För när vi väl klev på 21.30, 2.5 timmar sent.. ja.. då lyfte det inte förrens 1.5 timmar senare.. Planet hade massa problem tydligen... iaf så reste vi från USA klockan 23.00 och då var klockan 05.00 i sverige..
Kom hem klockan 07.00, alltså klockan 13.00 i sverige.. Då kom vi till Danmark sen var vi hemma i malmö klockan 14 typ.. !

Inte nog med förseningarna.. Nej.. haha.. vi fick byta gate FYRA gånger.. vafan? Kunde dom inte bara skrivit "unknown" på vilken gate det var planet skulle åka ifrån?



Jag missade soluppgången haha.. sov genom den tyvärr! men snacka om att jag blev ställd när jag vaknade och det var svinljust haha! Tänkte mig inte för från början..


Jaja sen åkte jag ju hem som sagt samma dag som vi kom fram i malmö.. Åkte hem 22.10 typ...
När jag kom hem så var jag uppe med familjen till 04.30 typ..Delade ut presenter och babblade :D


Det här fotade jag dagen efter haha.. syntes ju at jag var hemma igen ;)

Nu ska jag rensa min garderob igen.. har inte kommit så långt.. hehe.. IMon kommer tim hit och emma hem från åland.. awesome..dock vill inte tim stanna längre än till fredag. han vill hit och festa. Kul. jag står inför en operation och han vill egentligen inte ens träffa mig.. wth liksom.. jaja.. borde väl inte bry mig men atm stör jag mig.. På onsdag förmiddag ska jag träffa emma, jossan och mc.. sen på eftermiddagen kommer jag träffa elena.. awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0