Goodmorning sunshines!

Tjohoo! jag har sovit ganska dåligt idag.. vaknat och gått på toa (iofs varje dag här.. dricker så mycket!) och drömt mardrömmar.. jaja.. nu är jag vaken iaf och allt är super!

Har precis packat om allting (för 3e gången), jag handlar ju alltid något.. Så nu får jag använda hasses ryggsäck till handbagage annars får jag inte med allt hem..


har inte fixat mig något än så ska väl skutta iväg och göra det snart.. först vill jag bara visa er de sjuka jävla myggbetten tim fått..







Insaaane!!!

Idag på planeringen står det
Grand central terminal,
Empire State Building (kanske inte går upp.. beror på köerna, men vi ska se den iaf)
och 5th avenue (Juicy Couture, The compleat (varför stavat så?) strategist, H&M och SAKS är de affärerna vi ska besöka)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0