ITS A PILLOWPET!!!!!!

Hahaha.. har hört den jävla pillow-pet reklamen fett mycket här i usa.. jag hatar den. Den är så jävla överdrivet amerikansk. SåKLAAART kommer just DIN UNGE ELLER DITT BARNBARN äääälska sin Pillowpet!!!!!!!!


Och musiken är så jävla luls.. haha.. sen att pillowpeten är ganska söt gör detsamma..

Om man ändå ska ha en kudde- varför inte ha en pillowpet?! !!!! DIN UNGE KOMMER ÄLSKA SIN PILLOWPET FÖRSTA GÅNGEN HON SER DEN!


amg. hahaha JAJA skit i pillow pet nu.. tänkte säga att IDAG som är vår SISTA DAG här (förrutom resedagen hem) ska vi spendera på Tygdistriktet så Annika får titta runt =)

Kunde inte ladda min kamera i natt eftersom alla laddare var upptagna. Samma sak imorse så nu drog jag ut någon manick och laddade min kamera istället, så jag iallafall får några bilder på den sista dagen.


Idag klockan 11 (vilket var för 45 minuter sen) så skulle Carlos komma, han skulle kolla så lägenheten inte var helt uppochner innan vi drar härifrån. Han har fortfarande inte kommit....

Vilket gör att vi kommer komma iväg sent idag igen. men det gör inget eftersom vi har hela dagen på oss.


Hoppas mamma hade en bra dag på jobbet nu måste jag dra!

Kommentarer
Postat av: mum

Den här veckan har varit för j..... rent ut sagt,

sååå mycke för mycket helt enkelt ,men jag trivs fast jag är helt slutkörd innan första veckan är slut!!!

Det känns som att jag inte har haft någon semester alls. Nu ska jag gå o sussa,natti natti på dig min lilla groda.

2010-08-11 @ 21:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0