Kvällsplaner

Ikväll blir det inte utgång som alla andra, nopes.. Jag ska titta på en film om hjärtoperation som jag fick hemskickat, ska uppdatera här, ska rensa garderoben ELLER spela med mor& far..

Ska väcka dom två om 10 minuter men tänkte passa på att säga att det är så skönt att vara hemma! Allt känns lätt och lyckligt.

åh. <3


Imorgon förresten så ska jag hitta på något med Sabina & Boris hade jag tänkt :) Kul!

ååh just det ja, hehe.. ni har fortfarande inte fått bilderna från det sista i new york!! :D Iofs inte alls många bilder men kan vara kul!


Har massor att ta itu med här hemma så på ett sätt var det skönt att tim inte hängde med hem, trots att det var väldigt tungt att åka ifrån honom.. vi har ju vart två månader med varandra varje dag.. då blir det mycket jobbigare..
En del av sakerna jag måste göra hemma är t.ex. packa ihop det sista i mitt rum i flyttlådor, rensa hela datorn och skapa ett bättre mappsystem här, läsa massa broschyrer om högskolan tills efter jul, läsa alla csn + operationspapper, betala räkningar, växla pengar, rensa garderoben, köpa skolböcker osvosv...


nu dock ska jag skutta iväg och hämta cola! Sen blir det annan sysselsättning! Uppdaterar sen :)



Jag & Emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0