Mitt & Tims förhållande.

Jag tror.. vi har växt tillsammans och kompromissat så mycket så vi blir helt perfekta tillsammans.. Läste min gamla dagbok/blogg från lunar från när vi hade vart tillsammans typ ett år...lite mindre.. Vi bråkade ganska mycket,, jag tjurade över småsaker som att han satte sig vid datorn efter vi hade myst o.s.v.

Sånt gör han inte längre. För det är så onödigt. Samma sak som att jag inte längre blir dampig över småsaker som att han... inte sover samma tid som mig.. haha! ja.. sånt störde mig förrut ..


Nu är vi trygga i varandra.. Vi vet hur vi känner för varandra och inget kan förstöra det förrutom oss själva.. Så om man är en idiot så riskerar man att detta underbara försvinner.. vilket ingen av oss vill.. så det är nog mycket därför vi är så..awesome tillsammans.. sen också att vi var bra vänner innan vi blev tillsammans...


äsch hiihihi sitter och filosoferar här nu på kvällen! men ska fortsätta spara alltihopa från lunarstorm :) Hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0