Mysig kväll!

Snart är det kväll. Ska passa på att spela och umgås med min bror som snart drar ner till karlskrona igen där han bor.. Vi ska spela Wii hela första delen av kvällen (OCH äta bananasplit!!!! mumma!) och sen ska jag glo på tv med mamma .. Hasse min broder ska hämta min andra broder klas på jobbet senare och sen drar hasse iväg till Leena.


Haha! Sa precis till Tim att jag skulle käka bananasplit så sa han "oooooouuuhhh!! ^^"   "..... men jag gillar det inte alls så bara uuuuuoouh för dig" hahahaha söööt unge! Gillar när folk gläds (stavas det så?) med mig.



Hasse & Jag för typ 6 eller 5 år sen.. Han hatar bilden men jag älskar den hahaha!



Kommentarer
Postat av: Oliwer

Haha kommer ihåg när ni åkte iväg ;< det måste ju ha varit precis när jag började umgås med er ^^ I mizzed u guyzz

2010-08-25 @ 21:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0