Nightmare!

Håhå! gått två timmar nu, jag har fortfarande inte lagt mig. Dock så vaknade mamma för en timme sen.. så ja, jag gjorde kaffe till henne istället och berättade helt hur det var och jag inte ens var säker på om det är pga hjärtoperationen.. Sen sa jag också att jag tänkte att hon skulle bli orolig om jag var vaken men hon förstod och sa att kan vara det plus att det kan vara din tidsomställning från New York..

Anyway.. Jag är inte alls trött och p.g.a. det måste jag planera om dagen... Jag kommer behöva sova i eftermiddag...

Ska fixa lite nu med garderoben och lite sånt innan MC & Jossan ringer..
sen ska jag vara med dom och vid 16.10 är det tandläkaren.. sen är det bara att ta det lugnt och vila ..
tills ikväll då vi går ut.. inte lika fullspeckat men äsch! Får väl ta den effektiva dagen någon annan dag ;) HAHA hur ofta byter man inte dagar på det egentligen...suck!


Jupp jupp, off to att städa rummen + garderoben! ;)
Mår helt plötsligt bättre när mamma och tim var vakna.. Underbaaaart att inte vara ensam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0