Nyduschad och snygg!

Tjoho! Sitter här och väntar på att vi ska dra iväg! Har min nya snygga klänning, den svarta jag köpte på HM :) Tim fyller år ju så tänkte jag kunde klä upp mig lite iallafall! Plus att jag hade ju inte tillräckligt med ombyten tills jag kommer hem så det här passar ju perfekt! ;)


Svart klänning, svarta hjärtsolglasögon och en stor glittrig ring. Simpelt och assnyggt! Har ju som sagt massa att visa er sen men det skriver jag på kvällen när vi kommer hem ! :)


Timessquare + middag nu ikväll! Mysigt! :)

Kameran är nästan fullladdad så nu kör vi!




Jag saknar min familj så jag blir tokig snart. Hur fan i helvete ska jag kunna flytta hemifrån!?.. herregud.. fast kanske enklare när man vet att man är i samma land iallafall?! :S Kanske är så att jag är lite extra mammig och pappig nu eftersom jag vet vad som väntar mig hemma. .blä! och mina fina fina bröder. . och hundarna.. ÅÅÅÅÅÅÅÅH!!! ;( rumpa nu ska jag inte tänka på sånt! Nu är jag snygg och redo att gå ut på det balla times square !



Tim hälsar alla som läser ! =) <3
Just det på tal om han haha har massa söta bilder på oss från idag med.. men men iväg nu! 

Kommentarer
Postat av: mum

Grattis Tim hoppas att det inte blev för många ÖL!!!!

Millan du är fin som du är, men visst är det extra kul när man har piffat upp sig lite?

Sluta böla!! njut av stunden i stället, ja saknar dej

mycke men nu är det bara några dagar kvar innan vi ses

(typ 1veck!!!)snyft.

2010-08-07 @ 07:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0