Pruttmorgon.. seriöst.

Ahlen om Ohmygod. CHIPS & DIPPA <3:
Visst, du uttryckte dig inte exakt så, det kan jag hålla med om, men var inte din poäng att de inte skulle bry sig om förnyelsebara energikällor när de fått sin vilja om kärnkraften igenom (eftersom politiker är falska)? Det kunde lätt uppfattas så i alla fall (även om jag kanske överdrev lite), och då svarade jag att de trots allt verkar satsa rätt mycket på forskningsprojekt om förnyelsebara energikällor, så som fusion. Oavsett vilket så svarade du knappt på något av det andra jag skrev, utom det med riskerna (som jag väl får hålla med om var slarvigt skrivet av mig).

Sen är ämnet inte särskilt känsligt för mig, egentligen är jag inte så mycket för kärnkraft heller utan hade helst sett ett samhälle med så gott som bara förnyelsebar energi, men jag inser också att det inte är rimligt i dagsläget. Fram tills den tidpunkten vi kan täcka energibehovet med bara förnyelsebar energi så får vi tyvärr stå ut med kärnkraften, för vi måste ju få vår energi från någonting.



Svar: Ahlen.. What can I say? Du är smart, du "tänker rätt" (imo då.) och jag håller med dig med allt du säger just nu ;D






Och angående pruttmorgon.. Inte nog med att min hund eller jag hade pruttat när jag vaknade så det luktade ju inte hallon..
Nej nej.. pruttmorgon även på såsätt att jag var tvungen att gå upp 8.15!!!! Haha orkade knappt höll på att somna om.. Skulle nämligen till tandläkaren igen.. Och det gick bra! jag var duktig hihih! Dom berömde mig och sen polerade dom tänderna sen fick jag gå.. Är det någon som vet förresten om man måste borsta tänderna på kvällen efter en polering?


Igårkväll skrev jag inte alls eftersom jag umgicks med Hasse.. Vill aldrig ta tag i "viktiga saker" när han är här haha .. Okej nu menar jag inte att bloggen är viktig men menar att jag inte heller gjorde det jag sa att jag skulle (t.ex. duscha och fixa csn)... Senare på kvällen åkte han till Leena och då hyrde jag & pappa film som vi glodde på..
DOCK hade vi såklart glömt att våran DVD är sönder iprincip.. Så vi testade att spela den i pappas andra dator som är kopplad till tvn. Det funkade ju. Men då hade vi såklart inte kopplat in ljudet HAHAH.. Men inte nog med det.. Våran STORA TV är SÖNDER så vi har bara en liten..
Därför bestämde vi oss för att ta ut min stora laptop (som har typ lika stor skärm som tvn.. haha!) och så kollade vi genom den.. Sen pallade jag inte ta in den i rummet och blogga igen så det blev som det blev ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0