Shorts + bikiniöverdel - 100kronor!

Här är bilden jag lovade!





mjukismilitärshorts (8$ - 60kronor) och bikiniöverdel (6$ - 45kronor)!
Dock en dum sak är att bikinin kanske blir genomskinlig när man har badat??











Jag köpte även skoinlägg igår för 11 $vilket är typ 83 kronor. Ja. Dom är för stora men man kan klippa dom. Det visar dom så fint på baksidan av förpackningen :)




Ett suuuuuuuuperfint armband som Tim köpte till mig för 9$ (ca 70kronor)




Pandaberlocken köpte jag för 2,5$ ( 19 kronor ) sen fick jag Hello Kitty berlocken av Annika :)





Nu ska jag packa o.s.v. inför att vi drar iväg.. :) Sticker om typ en kvart. HA AWESOME DAG HEMMA!



Kommentarer
Postat av: mum

Genomskinlig när du badar ??? titta på bilden en gång till humhum, synd att texten inte var mer centrerad

annars var kombinationen mega check.

2010-08-05 @ 22:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0