Sitter i den fina lägenheten alldeles nyvaken!

Tjohoo!
Ska duscha snart men tänkte skriva ett litet inlägg!
Det blev inte att "vi inte gjorde någonting på hela dagen" nopes! Vi gick ut vid ett och kom tillbaks vid fyra. Jag hittade en jättesöt kjol för 5 dollar, annika köpte den åt mig :) Det var på typ Myrorna fast frälsningsarméns sån second hand istället.. ;D
Och kjolen såg knappt använd ut! :o


Jaja! Sen när vi kom hem vid fyra så var jag supertrött. Sov jätte länge imorse men var ändå trött?? Jaja.. Sov tills klockan 6 nu iallafall..


Om några timmar.. typ vid 8 tror jag, då ska vi iväg till Times Square.. NICE :D
Har en del bilder att visa men låter kameran ladda just nu så ni får allihop ikväll istället :)




mum  (lidijalövgren.se) om 5/8 2010 - 10e dagen i New York! (del 1):
Rita är helt ok,vi plockade typ ca:5L var. Hennes syster Tuula var också med vi pratade inte så mycke plockade så mycke som det var möjligt, vet ju inte när det blir nästa gång!! Vi var mellan Järpstorp o Habo.
LEENA KLARADE UPPKÖRNINGEN JIPPI FLERA GÅNGER OM.

Vad kul! Oj herregud vad mycket :O Då kanske det är kvar när jag kommer hem??
Hahaha så sant så sant! :D OMG!!!!!!!!! GRATTIS TILL HENNE :D:D:D vad KUUUUUUUUUL! Har hon klarat teorin med? HAHA Hon ägde hasse isåfall!


mum  (lidijalövgren.se) om Thoughts. Honesty & Niceness.:
Det var djupa tankar,är du lite deppig?
Jag är förvånad att du har ork till så här långa förmaningar (till alla)som jag delar i rätt stor del,
men det är till folk man känner VÄL annars kan det bli konstiga situationer. Snäll ska man alltid försöka vara!!!!

Svar: hahaha! Nejdå inte deppig.. Har alltid tyckt sådär :)
Aww äsch det är inte så jobbigt! Ja iofs det är så sant! Om man verkligen INTE ska ljuga till någon så är det dom man känner VÄL. det är det.. mest .. dumma man kan göra tycker jag... Håller med dig! underbara snälla mamma! :D

  mum om 5/8 2010 - 10e dagen i New York! (del 2):
Ni hade visst en hel skön dag på stranden,men vilka krukor va det bara du som badade?
Vad förvånad jag blir ville Tim verkligen inte ha den koola tröjan?hihi
Nissen på tåget hade gjort det där förr eller va tror du?

Jupp! Verkligen! HAHAHAHA ja, det var bara jag ! fegisar! Förstår inte varför faktiskt för det var VARMT i vattnet! Dom orkade väl inte släpa på handduk kanske ;)) men tror mer att dom var badkrukor haha!
HAHAHHA visst var tröjan cool?! :D Hahaha
Jaaaaaa verkligen.. HAHA på tal om Nissen.. Det var en gubbe som satt där han dansade och fyyyfan har aldrig sett en gubbe så onöjd.. HAHA jättekul! :)


Nu ska jag käka lite chips och sen duscha! :D Skriver kanske sen igen.. Men måste även spara min dagbok på lunarstorm.. har inte kommit så långt ><

Just det! Det blev inte heller videos imorse för kameran dog...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0