Sovit kasst, igen.



Men denna gången beror det inte på dumma drömmar! Haha neeej! Den nya söta hunden har väckt mig minst 15 gånger inatt.. haha fett jobbigt men nu när jag väl är vaken så stör det mig inte.. Så SÖT Omg. Sen är den så stor så den la sig alltid typ över mig.. haha snacka om att den inte fattar hur stor den är...

Idag är det städdag hemma hos familjen lövgren så det är vad jag ska göra! Städa! Tråkigt värre men måste göras.. de gör det dessutom för mig.. Nu idag ska vi väl mest plocka undan grejer men innan vi åker till Lund måste det vara typ kliniskt rent här annars kanske det blir jobbigare med mitt tillfrisknande..




Elena om Elena + MC:
Gillar dig ! :) Synd att Nellie vände sig när hon såg som sötast ut, dumma lillen :(. Visste inte att det fanns sånna tatoos utan vatten nu :O:O vad grymt!

Svar: Gillar dig med! ;D.. jaaa hahaha hon var ju as söt med det stora benet i munnen... Haha! Det visste inte jag heller jag blev helt imponerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0