Fix och trix hela dagen lång!

åh.. Imorse vid 7 gick jag upp för att ta blodprov (gick svinbra! trots att det tog en stund att få fram ådrorna så man kunde sticka ordentligt.. men tanten fyllde sen ett rött provrör och sen var det klart, plus att det bara blev ett jättelitet blåmärke och inte som förra gången ett as stort som höll i sig i två veckor :)) och sen efter det så somnade jag om.. vaknade när pappa ropade och sen dess har jag småfixat med lite allt möjligt hela dagen.. Nyss så hjälpte jag Ting med matten =) Han var bättre än vad jag trodde haha.. snart blir det tecknad film och sen sova ;D mysigt!

Hoppas ni också får en mysig kväll. åh. min mysiga kväll dubblades precis av mys! Min söta fina lilla vovve Meg kom och hoppade upp i sängen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0