HELVETE vad det gör ont ;((

seriöst....... Mitt ärr. Fifan vad ont det gör. Och mina revben med... kanske sovit dumt? gör verkligen AS ONT. Plus att jag nu har fattat vad det är på ärret som gör det lite extra ont.. Det ligger en broskbit helt random där mitt på ärret mellan brösten.. galet ont gör det om man råkar röra den, men annars syns den inte som tur är.. vore ju äckligt med en liten broskkula där som syntes.. men aah, som tur är så syns den inte..fast den känns ;(

Usch idag har vart en jättebra dag rent.. socialt och tillfredställande för psyket på så vis, men nu sitter jag ensam i mitt rum och gör inte ett smack förrutom att lyssna på Ebba grön - We're only in it for the drugs . Det gör mig lite deppig.. aff men tänkte iallafall se en film snart... men ska väcka mammi nu så skriver väl sen ;D


Randooom<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0