Högskolan imorgon.

Alltså. Hade glömt en sak. Jag trodde att jag bara hade valt distanskurser. Det hade jag inte. Haha.. kom på det idag. Så imorgon ska jag till skolan :) Dock vet jag inte om jag har missat något... igår och idag typ? Skulle starta vecka 50 men jag vet inte .. Står inget på schemat idag. Äsch I dont know får gå dit imorgon och fråga helt enkelt..

Arrrghh. tänk så har jag missat? fett drygt isåfall..och vet ni vad som suger igen? Det är dyrt med buss till skolan.. Sen hoppas jag med hela mitt hjärta att jag INTE är grupp 2 på torsdag. För då kan jag inte gå på min gymnastik.


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad allt ska vara komplicerat på högskolan. vet inte ens vilken högskola jag ska till. Salen där forum ligger. Waow. Bra. Idiot.



This is me today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0