Igår

Får bli ett bildspel. har inte tid att skriva så mycket... Måste plugga..


Markus & Ting <3!!!! Första gången markus var ute ;Dniiice



Ebba & Tim <3




Och en suddig bild på mig xD




Tavla på bongo.. tycker det liknar Bosse ganska mycket



Jag , Ebba & Emma <3




Lina, Emma & jag <3




Markus & Tim






Emma <3 & jag






Moa, Lina & Emma. Seriöst. deras shot luktade som munskölj. Och såg ut så också. grose.





Lina & Emma <3





Ting & Jag <3 iwh haha har saknat kinapuffen..




En till bild får ni ;D.. btw? vad har jag på mig? typ markus tröja och linas sjal? o.0 syns det SÅ väl att jag fryser? herregud dom kastade sina kläder över mig typ...




Det blev en pouss ändå trots lite konstigheter....

Va dumt........ nu dog kameran.. får visa mer bilder sen. TYVÄRR så blir det läxor nu.. sen ska jag städa rummet med...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0