Irriterande

Alltså.... tror min sömn börjar komma ikapp mig nu efter tre veckor. Är fortfarande exakt lika trött som jag var när jag somnade... men nu är det bara att vara vaken i 7 timmar till sen kan jag ju iallafall sova vid 22 typ...

Nu ska jag läsa mer i foldrarna bara för det... vill / orkar inte börja med engelskan.. eller kanske ska laga mat? Aff. Jag vill bara spela. Mina intressen lider lite nu vid slutet av engelska kursen för det är en hel del kvar för mig att göra eftersom jag även missade 3 inlämningar i början av kursen, då jag opererades...


Jag behöver MC! Hon som fattade hur retorik var.. Jag skrev helt fel tydligen.. skickade in den och läraren hade maaaaassa att ändra... man skulle tydligen INTE skriva som man talade, vilket jag trodde.. så istället för att "give birth to a baby" så skrev jag "give birth to a kid" ish.. det gillade hon inte.. haha.. hon hade bara kommenterat med "????" attans för lilla mig! Så nu har jag dom tre jag missade, den sista powerpoint inlämningen samt rättning av den förra inlämningen. det är typ halva kursen. Grattis.

På tal om kurser så ska jag se när min nya kurs börjar... vetenskaplig grundkurs...


Bild från Kolmården i sommras.. haha fan vad jag älskar djur!!!! åh <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0