I've been waiting



(klaga inte på mina en miljoner tabbar. fu!)


ja.. jag är dagens blogg på Jnytt.se idag. Tack. Nice. Har längtat. Men så kommer det vid en sån här usel jävla dag. HAHA.. attans.. har inte så mycket att skriva om förrutom negativitet... har ont i huvudet efter all läsning om medicinen och alla foldrar jag fick .. ska helt enkelt ta och lägga bloggen åt sidan idag en stund nu och sova. SOVA SOVA SOVA! igår sov jag ändå vid 12. vilket är 5 till 7 timmar tidigare än vad jag brukar. Så jävla gött. Men rädd att om jag sover nu så fuckar jag dygnsrytmen igen?

Hoppas inte. Sover bara en timme nu så blir det nog bra... sen blir det bara massa tråkig engelska..hoppas jag ser på pocahontas idag med.. kollade inte mer än början igår, det blev supernatural serien istället efter ett litet tag...

Kommentarer
Postat av: neli

fin blogg du har :)

2010-12-07 @ 14:19:23
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0