Kommentarer som försvunnit . .

åh. Ja. vissa av dessa har jag bara glömt svara på men vissa har jag inte sett förrens nu.. vad dumt!
Tror dock det kan vara vissa virusspam som kommenterat ;( men det är väl förmodligen så att man måste klicka in på deras sida för att bli attackerad av virus I guess, och det har jag inte gjort.
Det kan ni inte heller göra eftersom jag inte skriver med de kommentarerna här och absolut inte har med deras länkar :)

mc om Julafton! :):
JAG GILLAR DIG SÖÖÖTNOS! tycker vi ska ta vår stjärtlappsdejt snarast! vad gör du på lördag?


Svar: Wiiie! JAG GILLAR DIG :D Och det tycker jag med! På lördag är jag freeeeeeeee as a biiiiird ;D så vi kan åka ! Plus att jag fick en pulka i julklapp av Boris haha så det är ännu mer great! :D Hur var gbg btw? Och vad gjorde du där? typ mellandagsshoppade?^^



jennie om Krogen i onsdags!:
haha jag skrattade på riktigt när jag läste detta inlägget... så beskrivande och humoristisk :D
"jag bara "(H) Hell yeah!" i mina tankar .. "
AWESOME ;D

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!
kram jennie!

Svar: Hahahahaha <3 ;D det är så sant också hahaha.. DETSAMMA :D kramar!





Elena om Krogen i onsdags!:
Haha man trodde nästan att du skulle kasta din drink på den snubben som sa "ah okej" när han såg dig,
när ja läste d blev ja skit rädd stannade typ upp i den meningen o höll andan när ja läste vidare HAHA:O
( typ ooh noo låt henne inte göra något dumt nu)- jag kanske kollar för mycket på film ....
Tror du har förändrats mer än vad du anar (hantera ilska)....


Svar: Oh MY GOD! Jag blev helt ASGLAD av detta :) Tack. Och förmodligen ja.. För det är fan väääldigt möjligt att jag skulle få för mig att kasta drinken över snubben hahahahaha ! Så jävla sant.. Tack Elenis <3
Btw jag tänker på Högskoleprovet.. Jag behöver ju inte göra det nu eftersom jag vet vad jag ska gå, meeeeeen jag vill liksom ändå träffas.. ;D kan ju hjälpa dig om inte annat!har ju en bok här hemma med, den du inte har .. <3




Jimmymaryam  om 2/8 2010 - 7e dagen i New York!:
Hi, I just wanted to say that I really like your site!

Svar: Thx.





A guess who om Igår!:
Woah!! läänge sen

Svar: jag gissar på amanda;) Och ja! den är från 2008 tror jag




Anonym om Snaaaaart:
fin ni va

Svar: tack!




mc om Nytt rum!:
i'll help yooou! när jag hinner c:
nice rum btw!


Svar: Woho :D Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0