Lite fundering. . .

tänkte att jag skulle hinna med ett "året som gått" inlägg sen ! Den 29e kanske.. efter jag har vart hos läkaren? Beror på lite vilka besked jag får, om jag orkar skriva eller inte.. men ja! så jag försöker komma ihåg allting nu haha jobbigt! men tror inlägget kommer bli awesome faktiskt..vNU insåg jag!!!!!!!! aff. har ju glömt utföra ett spratt!!!! ;( dumma millla.. men ska försöka hinna göra det också innan året är slut. Samt så undrar jag vad man ska ha för nyårslöfte iår?.. kommer inte på något speciellt bra.. förra året var det typ "vara lite mindre lättirriterad" och jag har faktiskt tänkt på det och minskat det.. men vene vad jag ska lova mig själv iår?... Plugga mer ?;D nä alltså for real, jag vet inte! Några tips ?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0